AP2016 2017

na pozici

„Metodolog dalšího vzdělávání učitelů“.

Chcete se podílet na podpoře profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení?

Je možný i částečný úvazek.

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 20. 11. 2019

Předpokládaný nástup k 01. 02. 2020

Podrobné informace ZDE

2017 pololeti

Vážení pedagogové,
prostřednictvím nového projektu Pedagog 21. století v rámci OP VVV přicházíme s následující nabídkou:

  • účast na metodických setkáních
  • setkávání vedení škol
  • vzdělávací aktivity pro uvádějící učitele
  • služby Centra pedagogické podpory
  • účast na aktivitě Učíme se navzájem

Kompletní informace: ikap.zvas.cz

V souladu se zákonem č. 499/2004 Sb. a vyhláškou č. 259/2012 Sb. zveřejňujeme informace o podatelně a přijímání dokumentů.

Adresa pro doručování dokumentů v analogové podobě, která je současně adresou pro doručování dokumentů v digitální podobě doručovaných na přenosných technických nosičích dat:

Nemanická 7, 370 10 České Budějovice

Úřední hodiny podatelny:

PO-ČT: 8:00-11:00, 12:00-15:00 hod.

PÁ: 8:00-11:00, 12:00-14:00 hod.

Elektronická adresa podatelny (adresa elektronické pošty):

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Identifikátor datové schránky:

3cdj5ts

Další možnosti elektronické komunikace:

žádné

Přehled dalších datových formátů dokumentů obsažených v datové zprávě, ve kterých veřejnoprávní původce přijímá dokumenty v digitální podobě, včetně jejich technických, popřípadě jiných parametrů:

Formáty datové zprávy, které ZVaS v digitální podobě přijímá, jsou stanoveny dle přílohy č. 3, vyhlášky MVČR č. 194/2009 Sb. o stanovení podrobností užívání a provozování ISDS.

  • .PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®),
  • .PDF/A (Portable Dokument Format for the Long-term Archiving),
  • .XML (Extensible Markup Language Document),
  • .FO/.ZFO (602XML Filler dokument),
  • .HTM,.HTML (hypertextový dokument),
  • .ODT (Open Document Text),
  • .ODS (Open Document Spreadsheet),
  • .ODP (Open Document Presentation),
  • .TXT (prostý text),
  • .RTF (dokument v textovém standardu RTF),
  • .DOC/.DOCX (dokument MS Word),
  • .XLS/.XLSX (dokument MS Excel),
  • .PPT/.PPTX (MS PowerPoint Presentation),
  • .JPG/.JPEG/.JFIF (Joint Photographic Experts Group File Interchange Format),
  • .PNG (Portable Network Graphics),
  • .TIF/.TIFF (Tagged Image File Format),
  • .GIF (Graphics Interchange Format),
  • .MPEGl/.MPEG2 (Moving Picture Experts Group Phase 1/Phase 2),
  • .WAV (Waveform Audio Format),
  • .MP2/.MP3 (MPEG-1 Audio Layer 2/Layer 3)

Velikost podání z hlediska množství dat je ze strany ZVaS omezena:
- velikost emailové zprávy včetně součtu velikostí všech příloh nesmí přesáhnout 2MB,
- omezena ze strany provozovatele datových schránek jsou také doručení prostřednictvím datové schránky. Maximální velikost datové zprávy je 10 MB.

Přehled přenosných technických nosičů dat, na kterých veřejnoprávní původce přijímá dokumenty v digitální podobě, včetně jejich technických parametrů:

CD, DVD, USB
Velikost podání z hlediska množství dat je omezena na 10MB.
Akceptované formáty dat jsou totožné s akceptovanými formáty datových zpráv.

Způsob nakládání s datovými zprávami, u kterých byl zjištěn výskyt chybného datového formátu nebo počítačového programu, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích zpracovávaných veřejnoprávním původcem (dále jen „škodlivý kód“):

Systém ISDS zprávu obsahující škodlivý kód odmítne přímo na vstupu, tzn. zpráva není přijata a nemůže tedy být doručena; adresát o tom nebude informován. Elektronická podatelna po zjištění škodlivého kódu zprávu dále nezpracovává, odesílatele o tom neinformuje. Pokud je dokument v chybném datovém formátu a lze určit odesílatele, úřad ho vyrozumí a vyzve k nápravě.

Důsledky doručení neúplného anebo poškozeného dokumentu v analogové podobě nebo dokumentu v digitální podobě, které nejsou podáním nebo podnětem a nelze je vyřídit podle jiného právního předpisu:

Pokud je dokument v analogové podobě neúplný nebo poškozený tak, že jej nelze zobrazit uživatelsky vnímatelným způsobem, nebo dokument v digitální podobě, který není dostupný podatelně, a lze-li z nich určit odesílatele a jeho kontaktní údaje nebo elektronickou adresu odesílatele, vyrozumí veřejnoprávní původce odesílatele o zjištěné vadě dokumentu a stanoví další postup pro její odstranění. Nepodaří-li se veřejnoprávnímu původci ve spolupráci s odesílatelem vadu dokumentu odstranit, veřejnoprávní původce dokument nezpracovává. Dokument v analogové podobě, který je neúplný nebo poškozený tak, že jej nelze zobrazit uživatelsky vnímatelným způsobem a současně z něj nelze určit, kdo jej odeslal, veřejnoprávní původce nezpracovává.

Naše učebny lze za výhodných podmínek pronajmout i pro Vaše potřeby.

Kontaktujte nás pro individuální cenovou nabídku. Obvyklé ceny za pronájem našich učeben jsou 350,- až 600,- Kč bez DPH/hod. Ceny jsou stanovovány na základě vybavení a velikosti učebny (počtu účastníků) a ostatního servisu spojeného s pronájmem (catering, projekce, stolové uspořádání, pracovní den nebo víkend apod.)

Pracoviště České Budějovice

Při výuce využíváme vlastní počítačové učebeny i učebny přímo ve školách. V současné době disponujeme tímto programovým vybavením:

  • MS Windows 7, 8, 8.1
  • MS Office 2010
  • NOD32
  • Zoner PhotoStudio 14
  • Pinnacle Studio 14
  • CorelDRAW Graphics Suite X4
  • Corel Paint Shop Pro Photo X2
  • ACTIV Inspire 2.4
  • SMART Notebook 14, 15 (volitelně ver. 11)

Tyto programy využíváme při práci s následujícím technickým vybavením:

  • Interaktivní tabule SMART Board
  • Interaktivní tabule ACTIV Board
  • Odpovědní systém SMART Response
  • Odpovědní systém ACTIV Expression II
  • Odpovědní systém ACTIV Engage2
  • Skenery EPSON
  • Video-mikroskopy OPTIKA
  • Kompaktní digitální fotoaparáty SONY
  • Zrcadlovky CANON EOS
  • Digitální videokamery SONY
  • Video-střižny PINNACLE MovieBox
  • SMART vizualizér s 3D a smíšenou realitou a vizualizér EPSON

green-panorama-3-web

Naše interaktivní ("zelená") učebna disponuje 12 stolními počítači s LCD monitory, dvěma interaktivními tabulemi SMART Board s duální projekcí, kterou zajišťují projektory EPSON, a učitelským počítačem s ozvučením 5+1. K dispozici je zde i vizualizér s 3D a smíšenou realitou. Přístupovou konektivitu pro stolní počítače zajišťuje pevná počítačová síť a pro ostatní zařízení je k dispozici WiFi přístupový bod. K učebně náleží i šatna a provozní zázemí (kuchyňka). Součástí učebny jsou i pracoviště bez počítačů, která lze využít buď pro výuku bez počítačů nebo je lze doplnit o mobilní počítačovou učebnu, čímž lze zvýšit i její kapacitu.

orange-panorama-3-web

Učebna DVPP ("oranžová") nabízí až 35 míst k sezení s prostorem na psaní. Je vybavena interaktivní tabulí SMART Board i ACTIV Board s duální projekcí, kterou zajišťují projektory EPSON. Učebna má vlastní WiFi přístupový bod a ozvučení systémem 2.1.

Mobilní počítačová učebna obsahuje 8 multimediálních notebooků DELL se 17" LCD displeji, bezdrátovým přístupovým bodem WiFi a mobilním multimediálním projektorem EPSON. Učebnu lze rozšířit o mini-notebooky HP s 13.3" LCD displejem.

V přízemí se nacházejí dvě jazykové učebny vybavené projekční technikou a ozvučením, každá s kapacitou 12 pracovišť s prostorem na psaní a keramickou tabulí. Jazyková učebna označená ACTIV má navíc i interaktivní tabuli ACTIV Board. Obě učebny mají svůj aktivní WiFi přístupový bod, společné provozní zázemí a sociální zařízení.

Pracoviště Tábor

Učebna ("žlutá") je vybavena interaktivní tabulí SMART Board 680 s ultrakrátkou projekcí Epson EB-460. Má maximální kapacitu 20 osob s prostorem pro psaní. Uspořádání stolů je variabilní a nabízí jak konferenční, tak i skupinové rozložení. K dispozici je bezdrátový přístupový bod WiFi, lektorský notebook, CD přehrávač, flipchart, keramická tabule a jiné.

Učebnu je možné doplnit 10 notebooky se systémem Windows 7, SW MS Office 2010 a SMART Notebook 14 (volitelně ver. 11) a dalším technickým vybavením. K učebně náleží i šatna a provozní zázemí (kuchyňka).

View the embedded image gallery online at:
http://zvas.cz/kontakty/ceske-budejovice/8-zvas#sigFreeId29234c7d9d

Mgr. Miroslav Pikhart (ředitel) - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Oddělení služeb

Mgr. Tomáš Vašek (vedoucí, statutární zástupce) - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • obchodní úsek - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    obchodní referent

    řidič - skladník

    skladová účetní

  • úsek ICT - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    informatik

    webmaster

    správce ICT

  • školicí a rekreační zařízení Zadov - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    vedoucí

    údržbář

    kuchařka

    provozní pracovník

    uklízečka

  • Blatnice - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    správce

Oddělení ekonomiky

Ing. Lenka Šterberová (ekonom) - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • úsek PAM - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    mzdová účetní ZVaS

    mzdová účetní - školy

    mzdová účetní - obce

  • úsek účetnictví - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    účetní ZVaS

    účetní - školy

    pokladní

Oddělení dalšího vzdělávání

Mgr. Marie Kopečková (vedoucí, zástupce ředitele) - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • DVPP

    metodolog

  • knihovna - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    knihovník

Podkategorie

V souladu se směrnicí SM/18/RK "Zásady pro zadávání veřejných zakázek Jihočeským krajem a jím zřízenými příspěvkovými organizacemi a založenými obchodními společnostmi" zveřejňujeme seznam zrealizovaných zadávacích řízení.

Poslední aktualizace: 16. 3. 2017